Oferă un
cadou cu stil
Oferă ținute personalizate pentru stilul, fit-ul și preferințele persoanei dragi. Va putea să comande un set cu minim 5 piese alese de un stilist și să folosească cardul cadou pentru a plăti produsele pe care vrea să le păstreze, după ce le probează.

Metode prin care poți oferi un Card Cadou
Trimite cadoul prin
EMAIL
Scrie un mesaj personalizat pe care să îl trimiți la o dată aleasă de tine. În email va fi mesajul împreună cu cardul cadou care poate fi folosit la plata produselor.
Trimite prin EMAILSMS catre persoana respectiva
Scrie un mesaj scurt, personalizat, pe care să îl trimiți la o dată aleasă de tine. În SMS va fi mesajul împreună cu codul de pe cardul cadou, care trebuie folosit la plata produselor.
Trimite prin SMSGenerază un PDF printabil
Vei putea scrie un mesaj personalizat pe care să îl descarci într-un PDF printabil. În PDF va fi mesajul împreună cu cardul cadou care poate fi folosit la plata produselor.
Descarcă un PDFDe ce va iubi cadoul tău

Un stilist alege ținutele in locul tau.
Persoana care va primi cadoul tău va putea comandă un set cu minim 5 produse alese de stilistul ei personal + un mesaj de la stilist în care îi spune cum să combine ținutele

100%
personalizat
După crearea profilului, selectăm piesele potrivite pentru stilul, fit-ul și preferințele ei. Livrarea și returul sunt mereu gratuite.

Super
experiență
Noi vom ști ce își dorește, dar pentru ea va fi o surpriză. Va vedea produsele alese de stilistul ei personal doar când deschide setul primit acasă.
Cum funcționează The Outfit
Pasul 1
Persoana catre care trimiti isi creeaza profilul
pe stilul și corpul ei
Pasul 2
Plătește doar 49lei în avans *vor fi aplicați ca reducere la produse
Pasul 3
Stilistul ei va alege outfit-urile potrivite
Pasul 4
Probează hainele acasă și va plăti doar ce păstrează.
Pasul 5
Folosește cardul cadou pentru a achita produsele integral sau parțial.
Recenzii
Cum a fost experiența The Outfit? Cum sunt produsele la nivel de calitate? Vor mai folosi platforma noastră? Răspunsurile la toate aceste întrebări plus multe altele le vei găsi aici, direct de la clienții noștri.
Review-urile sunt preluate de pe Google my Business.
Anca Georgia Radulescu
5/5
Foarte buna ideea, produsele recomandate de stilist, procesul de retur. Mi-aș dori să adauge și in incaltaminte in viitor.
Alexandra Moghina
5/5
Great experience! I literally loved the packaging and the attention to details. I will definitely order another package soon. ❤ Many thanks to the team and to my stylist, Andreea! ❤
Nicoleta Herghelegiu
5/5
Super incantata de coletul primit. Toate produsele imi erau potrivite ca marime si corespundeau descrierii mele. Cu siguranță voi reveni si cu alte comenzi! 🙂
Daniela
5/5
Experienta mea pe aceasta platforma este la inceput dar sunt incantata de cum a decurs si recomand tuturor sa o incerce!Mult succes echipei si cat mai mai multi clienti multumiti!
Andreea Baranga
5/5
Very happy with the outfit experience! :)
Mada Melinte
5/5
Recomand! Am făcut prima comandă și din 5 lucruri am păstrat 4. Sunt super încântată de experiență și de tot ce am primit, cu siguranță cu altă ocazie voi face o altă comandă.
4.81/5
Sute de review-uri ale clientelor The Outfit
Cele mai frecvente întrebări
Află din lista de mai jos, răspunsurile celor mai frecvente întrebari primite de la clienți.
Daca ai alte nelămuriri, ne poți scrie oricând pe chat sau email.
Cum pot cumpăra un card cadou?
Poți cumpăra un card cadou aici. Oferim trei moduri prin care poți trimite un card cadou: email, SMS, PDF printabil.
Există alte costuri atunci când cumpăr un card cadou?
Nu, nu există niciun alt comision / taxă atunci când cumperi. Vei plăti doar suma pe care dorești să o oferi.
Cum pot transforma cardul cadou în credit?
Transformă codul primit în credit aici. Trebuie să fii înregistrat drept un client The Outfit înainte de a aplica creditul.
Cum știu cât credit mai am în cont?
După ce ai introdus codul pentru a primi credit, poți vedea balanța în contul tău, la secțiunea “Carduri cadou”.
Am făcut o greșeală în adresa de email a recipientului - ce pot face?
Contactează-ne pe chat sau la comenzi@theoutfit.ro și vom corecta eroarea pentru tine.
Persoana către care am vrut să trimit cadoul, nu l-a primit, ajutor!
Recomandăm ca persoana respectivă să verifice și în spam / promotions tab. Dacă încă nu a fost găsit emailul, rugăm să ne contactați pe chat sau la comenzi@theoutfit.ro și vom retrimite.
De ce trebuie să achit totuși taxa de styling dacă am un card cadou?
Cerem clienților să facă plata de styling pentru a putea valida identitatea în cazul în care cardul nu ar acoperi toată valoarea produselor primite. Taxa de styling se va aplica în continuare drept discount la plată.
Ce se întâmplă dacă nu vreau să folosesc tot creditul?
Creditul rămas va putea fi folosit la alte comenzi din viitor. Nu există un termen de expirare.
Pot transfera creditul altei persoane?
Din păcate, The Outfit nu poate transfera creditul altei persoane.