Customer Experience Specialist
Despre noi The Outfit este un serviciu de personal styling pentru femei, bazat pe stilul, corpul, si lifestyle-ul tau. Îți creezi un profil raspunzand la câteva întrebări despre preferințele tale de style & fit, iar apoi un stilist din echipa noastra iti pregateste setul format din 5 produse vestimentare. Probezi acasă hainele și plătești (dupa […]
Tip job: Full time
Locație: București

Despre noi
The Outfit este un serviciu de personal styling pentru femei, bazat pe stilul, corpul, si lifestyle-ul tau. Îți creezi un profil raspunzand la câteva întrebări despre preferințele tale de style & fit, iar apoi un stilist din echipa noastra iti pregateste setul format din 5 produse vestimentare. Probezi acasă hainele și plătești (dupa ce probezi) doar produsele pe care alegi sa le pastrezi.
Suntem aici pentru a ne ajuta clienții să arate bine, fara niciun efort.
Am pornit The Outfit cu misiunea de a reinventa experienta de shopping. Vrem sa personalizam modul in care fiecare persoana isi cumpara haine, combinand expertiza stilistilor vestimentari cu analiza de date. In cele din urma, reusim sa livram clientilor, nu doar produse vestimentare potrivite corpului si preferintelor individuale de stil, ci o intreaga experienta de shopping, la ei acasa.
Descrierea pozitiei - Customer Retention Specialist
- ai experienta de minim 1-2 ani în rolul de Customer Support;
- ești vocea companiei așa că ne bazăm pe tine pentru a face o impresie bună clienților noștri, oferindu-le răspunsuri amabile și utile;
- cu toții am fost în situația în care aveam nevoie de ajutor și eram confuzi, așa că vrem să îți fie ușor să te pui în locul partenerului de conversație, să empatizezi cu el și să îl ajuți cât mai mult;
- pentru că vei răspunde atât la telefon cât și în scris, trebuie să ai un discurs coerent și corect gramatical în oricare ipostază vei dialoga cu clientul;
- vei avea un volum de muncă care va crește în intensitate pe parcurs (o data cu creșterea startup-ului), așa că dacă vrei să reușești, unul dintre secrete este să îți placă foarte mult să ajuți oamenii;
- știm însă că nu o să reușești să mulțumești pe toată lumea și de asta e important să poți face diferența dintre nemulțumirea clientului față de produs și să nu iei reproșurile personal – sunt ocazii de a ne îmbunătăți serviciul; 😊
- pentru că tot am spus despre produs, vei fi în prima linie atunci când vine vorba despre feedback și ne așteptăm să colaborezi cu noi inclusiv pentru dezvoltarea unor noi funcționalități, servicii sau produse;
- pentru că este un produs nou, va trebui să ai discuții și de educare/sales pentru a încuraja clienții să descopere cum îi putem ajuta pe termen lung; 😊
- ți-ar fi de folos să știi (dar nu limitat doar la asta): Zendesk, MS Office (Word, Excel, Power Point), Google Mail, Slack;
- trebuie să îți fie ușor să vorbești și în engleză;
- experienta in Fashion / eCommerce este un plus.
Programul de lucru este 9:00 - 18:00, însă îți poți organiza timpul cum crezi de cuviință, cat timp iti indeplinesti task-urile. Nu uita, ne bazăm pe tine sa fii autonom si sa iti organizezi singur sarcinile! Birourile The Outfit sunt la adresa: Novo Park, cladirea F, etajul 12, București. Modul de lucru este unul hibrid, poti lucra si remote.
Ce ofera acest rol?
- În primul rând, îți promitem că va fi o experiență de învățare fantastică pentru tine! Într-un startup lucrurile sunt foarte dinamice si problemele ce necesita rezolvare sunt foarte variate, așa ca vei invata într-un an, cat altii in 10! Vei învață nu doar lucruri din domeniul tău de expertiză, ci și din celelalte departamente!
- Oportunități de creștere ale salariului, în funcție de performanță și rol.
- Beneficii extra-salariale, bonuri de masă, abonament la Regina Maria, etc.
- Un mediu de lucru dinamic și plăcut: punem mare accent pe lucrul în echipă și pe dezvoltarea fiecărui membru. Ne place sa fim productivi, sa ne simțim bine la lucru și mai ales sa ne atingem obiectivele impreuna ca echipa!