Cum Functioneaza

Cum funcționează?

Pasul 1

Creează-ți profilul
pe stilul și corpul tău

Spune-ne despre ce îți place să porți, preferințele de preț și mărime ale hainelor răspunzând întrebărilor noastre care ne vor ajuta să te cunoaștem în detaliu.

Pasul 2

Plătește doar 49lei în avans*
vor fi aplicați ca reducere la produse

*Suma de 49 lei plătită la început acopera pregatirea setului tău de către un stilist vestimentar din echipa noastră. Această sumă de 49 lei va fi aplicată ca reducere dacă păstrezi minim 1 produs.

Pasul 3

Stilistul tău va alege
outfit-urile potrivite

Stilistul tău va alege din zecile de branduri disponibile și va construi o serie de oufit-uri și recomandări. Vei primi odată cu hainele și recomandările stilistului.

Pasul 4

Probează hainele acasă și plătește doar ce păstrezi.

Nu e nevoie să plătești pentru produse în avans! Vei avea 3 zile să probezi hainele primite în set-ul tău, plătești doar pentru produsele pe care vrei să le păstrezi, iar pe restul le poți returna fără nici un cost suplimentar.

Stilistul tău va face shopping pentru tine!

Creează-ți profilul și comandă un set de 5 obiecte vestimentare alese de stilistul tău.

Exemplu de set

Un set conține 5 obiecte vestimentare alese de stilistul tău în funcție de: stilul, corpul și bugetul tău.

Colier Argint Aster Gold

Ioana Preda

Fustă Plisată

ONLY

Bluză Tip Cămașă

Vero Moda

Fustă Pantalon

SENSE

Rochie Tip Cămașă Asimetrică

Bluzat

+

Mesaj de la stilistul tău

Recomandări de asortare a produselor din set cu alte elemente din garderoba ta.

Cât costă?

Plătești doar ce păstrezi

În funcție de produsele pe care alegi să le păstrezi.
Prețurile produselor se încadrează în intervalul indicat de tine în chestionar.

Stilistul tău va face shopping pentru tine!

Creează-ți profilul și comandă un set de 5 obiecte vestimentare alese de stilistul tău.

Cele mai frecvente întrebări

Află din lista de mai jos, răspunsurile celor mai frecvente întrebari primite de la clienți.
Daca ai alte nelămuriri, ne poți scrie oricând pe chat sau email.

Plăți
Stiliști
Produse
Livrare & Retur
Contul și profilul meu
Carduri Cadou

Ce reprezintă cei 49 lei plătiți înainte de a primi setul?

Suma de 49 lei plătită la început, reprezintă costul de styling pentru pregatirea set-ului tău de către un stilist vestimentar din echipa noastră.

Acest cost de 49 lei va fi aplicat ca DISCOUNT în momentul în care plătești produsele pe care vrei să le păstrezi. Deci este doar o plată în avans, care are și rolul de a confirma identitatea clienților noștri, înainte de a procesa comanda.

Care este costul produselor din set? Sunt mai scumpe față de prețurile din magazin?

Prețurile produselor sunt aceleași cu cele pe care le vei găsi în magazinele brandurilor sau site-urile acestora. Cu atât mai mult, ne vom asigura mereu ca hainele pe care le primești se încadrează în bugetul indicat de tine în crearea profilului.

Cum plătesc produsele pe care le păstrez?

Plata produselor se face online, cu cardul, în 6 pași simpli:

  1. Intră în Contul meu (ai uitat datele de login? - click aici)
  2. Accesează secțiunea Comenzi și apasă pe butonul “Plătește” de la ultima comandă
  3. Oferă feedback pe produsele primite
  4. Selectează ce produse vrei să păstrezi.
  5. Adaugă adresa de retur pentru curier, în cazul în care nu ai păstrat toate produsele
  6. Efectuează plata cu cardul, introducând detaliile cardului.

Cum pot cumpăra un card cadou?

Poți cumpăra un card cadou aici. Oferim trei moduri prin care poți trimite un card cadou: email, SMS, PDF printabil.

Există alte costuri atunci când cumpăr un card cadou?

Nu, nu există niciun alt comision / taxă atunci când cumperi. Vei plăti doar suma pe care dorești să o oferi.

Cum pot transforma cardul cadou în credit?

Transformă codul primit în credit aici. Trebuie să fii înregistrat drept un client The Outfit înainte de a aplica creditul.

Cum știu cât credit mai am în cont?

După ce ai introdus codul pentru a primi credit, poți vedea balanța în contul tău, la secțiunea “Carduri cadou”.

Am făcut o greșeală în adresa de email a recipientului - ce pot face?

Contactează-ne pe chat sau la comenzi@theoutfit.ro și vom corecta eroarea pentru tine.

Persoana către care am vrut să trimit cadoul, nu l-a primit, ajutor!

Recomandăm ca persoana respectivă să verifice și în spam / promotions tab. Dacă încă nu a fost găsit emailul, rugăm să ne contactați pe chat sau la comenzi@theoutfit.ro și vom retrimite.

De ce trebuie să achit totuși taxa de styling dacă am un card cadou?

Cerem clienților să facă plata de styling pentru a putea valida identitatea în cazul în care cardul nu ar acoperi toată valoarea produselor primite. Taxa de styling se va aplica în continuare drept discount la plată.

Ce se întâmplă dacă nu vreau să folosesc tot creditul?

Creditul rămas va putea fi folosit la alte comenzi din viitor. Nu există un termen de expirare.

Pot transfera creditul altei persoane?

Din păcate, The Outfit nu poate transfera creditul altei persoane.